torsdag 16 maj 2013

min betongljusstake...


...äntligen efter ett antal år, så har jag lyckats göra min egen ljusstake i betong...
tusen tack till Katarina för alla tips och råd om hur jag 
skulle få tag i latexen att göra formen...


...tog ett tag att stryka på latexen med jämna mellanrum,
och kan väl erkänna att jag ett tag tappa tålamodet...
likt mej, allt ska helst vara klart direkt...


...men trägen vinner...
blev jättenöjd faktiskt...
sen finns det en massa man kan göra bättre till en annan gång...



...detta stämmer verkligen...
"made with love"


2 kommentarer:

  1. Så fin! Roligt att du testat göra egna former. Brukar kika in här emellanåt och blir inspirerad av dina fina betonggjutningar, och sen massor av inspiration av hur du pyntar de. Gillar också de du färgar med pigment! Har gjutit nyligt och väntar nu spänd på resultatet! :)

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥