lördag 3 september 2011

nya projekt...


...japp, hela tiden....
jag var på Erikshjälpen häromdagen och hitta ett litet skåp som jag fastna för...
och var tvungen att köpa...(gjorde det  inte svårare att bestämma sig när '
det inte kostade mer än 40,-)
...men färgen var kanske inte riktigt min....så sagt och gjort, jag gick lös med den vita sprayburken...
men tänka sig, det var omöjligt att få det att täcka....den blev aprikosfärgad....
trägen vinner...det blev till att handla en grå färg i stället...och jajemen, nu blev det bra...


...nu i efterhand, tror jag det faktiskt blev mycket bättre med grått än vitt....







...det hamna bredvid min stora spegel...


...här är mitt nya soffbord...jag gillar det....


...idag efter jobb, gick jag ut och klippte gräs...och tänk vilket lugn man kan få av att få vara ute i 
sin trädgård....gick bara runt sen och drömde om alla min projekt jag har....
men det är väl det man ska leva för....allt att se fram emot....?


...ha en skön kväll....

12 kommentarer:

  1. Skåpet ditt blev ju hur tjusigt som helst i den grå färgen...
    Som ett smycke..
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. så fint det blev i grått!! Härligt med alla projekt man har på gång nu ;))
    kram susanne

    SvaraRadera
  3. Meen vad snyggt skåpet blev och vad billigt!!
    Passar jättefint hos dej:))

    Ha en fin helg.
    Kram Tina

    SvaraRadera
  4. Gillade ditt nya skåp och med den gråa färgen.Jättesnyggt.Gillar "gustavianskgrå".Grattis till fyndet.
    Kramiz

    SvaraRadera
  5. Aprikost är ju kanske inte världens snyggaste färg men grått blev ju kanon.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  6. Kanonsnyggt blev det gulliga skåpet!
    Tänk vad kul att hitta något så billigt och sen göra det dubbelt så fint!
    Vad bra det passade i ert vardagsrum och du har rätt det blev väldigt bra i gå färg.
    Bordet är ju så fint också:)

    Kram från mig

    SvaraRadera
  7. tänk vad lite färg kan göra - blev kanonfint! Och soffbordet är verkligen läckert...

    Kramar från Jenny

    SvaraRadera
  8. Jättefint skåpet blev, tyckte nog också att den grå färgen passade mycket bra. Ibland kan man behöva någon annan färg än bara vitt;)

    Åh klippa gräset, jag formligen älskar att klippa gräset, för det innebär en stund för mig själv och mina tankar och det bästa av allt jag hör inget annat än gräsklipparens brummande;)

    Önskar dig en ljuvlig söndag
    Annie

    SvaraRadera
  9. Men oj de va ett riktigt klipp du gjort 40:- oj oj och va fint de vart i grått :)
    Jättefin soffbord du har .
    Ha en härlig kväll.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  10. Blev jätte fint! Tänk vad lite färg kan göra underverk. Man kan verkligen förändra.

    SvaraRadera
  11. Ert soffbord är jätte fint. Söker faktiskt själv efter ett liknande!! Var har du fyndat ditt?

    Kristina

    SvaraRadera
  12. Hej vännen!

    Vilket gulligt skåp du fyndat, blev superfint i grått!
    Soffbordet var även det såå fint!
    Nåt sånt har jag oxå tänkt mig istället för mitt i ek..

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥