lördag 9 juli 2011

här är jag...


...tillbaks....
som ni säkert har läst så hade vi ett väldigt åskväder, bla här mitt i Skåne,
och jag var inte snabb nog att dra ur sladdarna och modemet gick åt skogen 
och datorn är iväg för att se om det går att fixa den.....
Så trist och onödigt, men men det hjälper inte att gräma sig nu...
Nå nu är jag tillbaks igen med min särbos dator som lån.....
har haft en väldig abstinens efter att blogga..



...visst är den vacker, kornvallmon...?


...min lilla utställning här i lilla byn gick bra....
alla där var, var väldigt engagerade, vilket var jättekul...
dessa små ljusstakar hade jag med mej...



Tack för fina kommentarer, kommer så fort jag hinner att sätta mej och 
titta in till er alla....
Ha en skön helg...
Kram Malin





1 kommentar:

  1. Du gör så fina saker i betong, krukan med den vita blomman är jättefin.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥