tisdag 8 december 2015

Tillbaka efter ett litet uppehåll...

...ja jag är nu tillbaka och ska försöka uppdatera er här lite mer...
Jag har haft ett uppehåll med betongen över sommaren, och inte förrän nu 
inför jul som jag fick lite gnista tillbaks...
...här är en nykomling...
kruka i betong med spetskant...enkelt men stilrent.

...här är även här lite nytt, liten kruka med sukkulent och ljus...
allt i ett.
...och här är från i söndags när jag stor på julmarknaden i 
Landskrona.  En mysig gammeldags julmarknad, med tomte, julmusik och häst o vagn.

...Ha en fortsatt bra tisdag...

5 kommentarer:

  1. Mysigt med julmarknad. Jag stod på en för några år sen. Ska göra det igen någon gång.

    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  2. Fina grejer som jag hoppas du fick sålt bra av. Man blir liksom lycklig i hela kroppen när någon uppskattar och köper det man gjort.
    Kram från Helen

    SvaraRadera
  3. Kul att se dina alster igen. Så fina.
    Ha det bra / Marika

    SvaraRadera
  4. Vad replika klockor Matt tittar på: Netflix har några enastående främmande språk visar att jag har slukat nyligen. Högst upp på listan är det mörka franska rolex kopior mysteriet Black Spot (“Zone Blanche”) följt noga av den sinneskrävande tidsresor, Dark, och det kyliga och kylande isländska mysteriet, Trapped. Nästa klockor kopior uppe i köen är The Valhalla Murders (Island) och Twin Murders: The Silence of the White City (Spain).

    Vad Matt läser: Jag kan inte tänka på rolex klocka kopia en bättre tid att jäka ner med en bra bok. Jag har precis avslutat Cold Storage av David Koepp (kanske lite för näsa fake cartier för närvarande, med tanke på att det handlar om en ultralvirulent svamp), men jag har mysterier av Peter May och Peter Robinson fake IWC på nattduksbordet. Jag gräver också in ett par icke-fiktionböcker som jag har tänkt att läsa, inklusive Sapiens: A Brief History fake audemars piguet of Humankind, av Yuval Noah Harari och Darwin Comes to Town: How the Urban Jungle Drives Evolution, av Menno fake panerai Schilthuizen .

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥