torsdag 30 juni 2011

fortsätter på tema betong...










...ja jag fortsätter på tema betong...
känns som allt här hemma just nu kretsar kring betong, jag 
ska nämligen i morgon här hemma i min 
lilla by, stå och visa betonggjutning, 
och förstås lite vad jag gjort...
jätteskoj såklart, men lite nervös, det är jag alltid innan....

...nå jag gjorde en liten kudde häromdagen, man kan ju ha den som ett litet fågelbad eller sätta en taklök i tex....


















...sen gjorde jag ju ett nytt fat av silverfatet...
och ja nöjd, fast det blev lika många luftbubblor denna gången, men en liten spricka 
kunde jag skymta...och vipps, såg det ut så här....


..så är det med betong...inte allt som lyckas....
bara på det igen....


...Sen har jag gjort lite nallar, men skulle vilja ha er åsikt...
lackad (till vänster) eller olackad (till höger) ?????
Vad tycker du???

Tack för alla fina kommentarer, blir så glad när ni lämnar en rad innan
ni lämnar betong ute och inne
Kram Malin






8 kommentarer:

  1. Alltid lika skoj att se vad du gjort ! Gillar nog oxå den mörka nallen...
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Jag gillar den mörka nallen och kudden var kanon snygg...
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Tycker nog att den olackade var finast men det är svårt att välja. Du gör mycket fint!

    SvaraRadera
  4. Vilka fina saker du tillverkar. Jag gillar båda nallarna...svårt att välja.
    Lycka till imorgon...det går fint ska du se.

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  5. Hej Malin,
    Vilka fina saker du gör!
    Trevlig blogg denna ska jag fortsätta följa.
    Var ska du ha utställning?
    Hälsningar
    Agneta

    SvaraRadera
  6. Mycke fint du gjort.
    Nallarna var söta-den olackade föll jag för:)

    Kudden var en rolig idé.
    Du är så duktig så du fixar nog visning galant:))Lycka till.

    Kram Tina

    SvaraRadera
  7. Underbart mycket fint du skapar!!! Roligt att hitta hit!! Kram/Veronica

    SvaraRadera
  8. Så mycket fina betongsaker du gör! Gillar verkligen din kudde och undrar hur du gör den ? I en plastpåse eller ? h. Carina

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥