måndag 22 oktober 2012

...på lördag börjar det...


...ja på lördag börjar det....
första mässa/utställningen, för i år...
det ska bli så himla skoj... det är i Ystad, men vet inte vart än, men det 
återkommer jag med!

Idag visar jag lite smakprov från förra veckans gjutning....


...en platta att hänga på väggen med 
hönsnät som ljushållare....


...enkelt och snyggt (tycker jag...)


...en annan variant, med lita annan text....



...endast lite hjärtan...


...sen är det ju mina kära ljusstakar för värmeljus...
med lite nytt stuk för i år....
men visst är de underbara de små tomtarna...?


...även ett test av en helt annan ljusstake, till stearinljus....



...nu blir det full rulle på all ledig tid fram till lördag...
men det ska bli så himla skoj...!

Hoppas ni får en bra måndag...

5 kommentarer:

  1. Gillar verkligen dina fina saker, gör du tomtarna själv också, de är så gulliga.

    Det är så himla svårt att få koden rätt på kommentarerna.

    SvaraRadera
  2. Ååå så spennende med messe til lørdag:)
    Lykke til!
    Du lager sååå masse fint:))

    SvaraRadera
  3. Hej, har läst din blogg ett bra tag. Gillar dina betong alster mycket, härliga ideér du har med betongen. Tomtarna är så charmiga, har du gjort dom eller köpt dom nånstans? Vart i så fall?

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Så vackert! Verkligen snyggt med betong och hönsnät.

    SvaraRadera
  5. Oj, så mycket fint du gör. Du är verkligen kreativ. Synd att det är så långt till Ystad från mig...Lycka till!

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥