måndag 24 september 2012

liten uteplats...




...ja nu har en liten uteplats till blivit till....


...här var det förr en stutsmatta...(som nu finns på andra sidan huset)
...och jag har i sommar spånat på att göra en lite uteplats här, med singel....
...och nu har den blivit gjord...


...tog vad jag hade först och satte där....
innan jag hitta rätt....

...en vit och en rosa höstanemon fick så länge fylla krukorna...


...och det gör ju inte ont....
tycker de blir vackrare för varje dag som går....


...men så igår hitta jag på Blocket, detta perfekta möblemang....
lite ny färg till våren bara....
jag gillar det skarpt!

Hoppas ni haft det bra i veckan?
Själv har det gått i ett, och helgen har varit full av
handbollsmatch och fotbollsmatcher....
Ha en bra måndag...

3 kommentarer:

  1. Mycket snyggt blev det! Lika stort och runt som ...studs-mattan?
    Hoppas ni fick ta en kopp kaffe idag på platsen, för imorgon ...och kanske mer dagar framåt vi kommer att bara ha regn ute...
    Ha det gott,Karla.

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig uteplats och möbeln blir säkert jättefin när du fixat och donat klart...=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  3. Jättefina möbler till din uteplats!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥