lördag 3 december 2011

inget lugn här inte....


...ja här är det ingen lugn och ro precis...
känner mig superstressad, och inte ett dugg klar tills julmarknaden i morgon...
men i gengäld kvittar nog det hur mycket jag gjort, för jag hade haft mer att göra ändå...
Dessutom har en förkylning drabbat mej... :(
men men upp med hakan nu din gnällspik....


...idag blev det lite bilder ifrån mina små mosskransar på min 
ateljé dörr....inget märkvärdiga... naturligvis hamna där två betonghjärtan...

ha en bra dag

5 kommentarer:

  1. Hej Malin!Synd med förkyllningen...och måste bara säga att mosskransarna är "finnemang"!Angående de riktiga snöflingorna.. :o) ..jag tror att mina är anorlunda för jag valde att lägga Gadget-en under rubriken i stället för på sidan ...jag provade på sidan och de blev annorlunda.Men du kanske har en annan typ av DESIGN mall, så det kanske blir på ett annat sätt ändå.../Kram ,Karla.

    SvaraRadera
  2. Dina bilder är så mysiga... kransarna är jättefina.
    Ha det bra på julmarknaden i morgon.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Dina små mosskransar är så underbart vackra!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  4. Vad mycket fint du gör i både betong och mossa. Hoppas att julmarkanden gick bra. Vi stod med våra saker från Drömmar & Ting hos Lev Vackert förra helgen. Vi hade det så mysigt. I helgen har jag tagit det lite lugnare...
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Du gör så fantastisk många vackra saker! Kransarna var jättefina. Och så är jag extra svag för betong!
    Hoppas du är bättre från förkylningen! /Ingrid

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥