lördag 1 oktober 2011

sommaren tillbaks....


...ja nog är det så att man nästan tror att sommaren är tillbaks, idag fick 
linne och shorts komma fram....
dagen idag fortsatte i planteringens tema, min granne kom med lite olika växter, 
ja lite och lite, 2 skottkärror fulla...men jag tackar och tar emot.
Nu är man ju så sugen på att se till våren hur det blev och vad som behövs flyttas....


...måste ju även berätta hur glad jag blev när jag öppna min blogg och 
upptäckte att jag vunnit första pris hos Anna med bloggen  Annas idéer....


...dessa fina saker väntar jag nu på.....

Ha en skön söndag.....

5 kommentarer:

  1. Det blir kanonfint....väntar med spänning att se resultatet då allt är klart.

    Grattis till din vinst!

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  2. Snällt av grannarna att dela med sig av fina växter:)Fin header du gjort.
    Grattis till fina vinsten:)
    Ha en fin söndag
    Kramen Tina

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten! Visst är det så kul att vinna! Skoj att grannar kommer med växter oxå! Lika kul sånt faktiskt,är ju som en vinst det mä'kram Gunilla

    SvaraRadera
  4. Vad kul med lite vinst!

    Härliga bilder!
    Å värmen är det ju inge fel i att få tillbaks!

    jag får ganska många frågor vad gäller att gjuta i betong på jobbet!
    Jag har faktiskt sagt till några att gå in på din sida och få inspiration!
    Hoppas det är OK!

    Ha en trevlig söndag!
    kram Hilla

    SvaraRadera
  5. Grattis till din vinst, och tack för besöket och dom snälla orden hos mej...:))
    Har suttit här o läst igenom en stor del av din blogg nu...:))) Du e ju rena pysseltanten du oxå...:))))
    Ha de bäst,vännen...
    Kraaamizar Git

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥