måndag 17 oktober 2011

fortfarande...


...blommar det lite i min trädgård...
och idag är det fint väder, men i morgon ska hösten komma med regn och rusk...


...denna fick jag av min höresvärd nu i höst, men minns inte vad den hette, 
men blommar gör den fortfarande...


...jag har gjutit lite nytt idag...men det kan bli precis hur som, 
ganska mycket experiment...



...sen vill jag tacka Nilla och Annas idéer för de fina 
vinsterna som jag hade äran att vinna...
tusen tack....

Ha en bra måndag....

3 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten... underbara bilder.

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Finns det formar att köpa någonstans som du har gjutit dina änglar i?
    De är så fina!

    SvaraRadera
  3. Hej
    Tack för din kommentar hos mig. Jag använder Deco Arts Americana färger men det går lika bra med vattenbaserad färg från Panduro. Bilden är en servett från Sagen som du använder decoupagelim/lack för textil (Panduro) till så sitter den som berg. Fixerar man med strykjärn på baksidan kan man tvätta det i 40 grader. Lycka till. Och du - jag säljer Sagens servetter styckvis i min nätbutik så slipper du köpa ett helt paket :O). www.signerataj.se under kategorin Pyssel.
    kram Agneta

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥