tisdag 23 augusti 2011

rönnbär...




...ja igår var det inget toppenväder här i Skåne på förmiddagen...
så då för kranslusten på....och kom på att grannen hade ett översollat träd med 
rönnbär.....naturligtvis frågade jag innan jag gick lös på bären...


...jag blandade boxbom och rönnbär, med rönnbärsblad....
tänkte att boxbomen inte vissna så snabbt, och därför håller den kanske lite längre...


...visst liknar de små röda äpple???


...min egen lilla trätag fick hänga i hjärtat...




Kram Malin

13 kommentarer:

  1. Såååå fin krans du gjort.

    Ha en bra dag
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker krans!!! Ska jag nog försöka mig på att göra oxå - saknar dock carpe diem taggen men vem vet, kanske vinner en sådan=)

    Ha en bra dag!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Fin krans du gjort! Själv har jag skapat en liten "krans" med bara rönnbärsbären, men nu blev jag sugen att göra en stor

    Ha en bra eftermiddag och hoppas att solen lyser på dig idag!

    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  4. Så jättefin och jag som varit sugen på att göra en krans i några dagar nu...ska nog sätta mig ;))
    kram susanne

    SvaraRadera
  5. Vilken jättefin krans du har gjort och skylten är sååå fin...

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  6. Sååå vacker !!! Nu blev jag allt sugen på att ut och "skalpera" rönnen i min trädgård. Tack för tipset ! Kram Eva

    SvaraRadera
  7. Ljuvlig krans ! Du kan du !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  8. Hejsan, hittade precis din fina blogg & följer den nu. Tänkte lämna en kommentar i betongalbumet men hittade inte kommentar listan där`?

    Gillar din stol jättemycket, & såg att vi gillar att gjuta samma typ av alster, det är ju såå roligt.

    Kram på dig/Ninna

    SvaraRadera
  9. Så fin krans! Mina rönnbär sitter så högt att jag inte når dem.
    Vilken jättefin ateljé du har med många fina betongsaker.
    Ett likadant vitt korghjärta har jag också. Det blev väldigt fint med taklöken...

    Ha det så bra!
    Agneta

    SvaraRadera
  10. Hejsan! Kommer till en "ny" för mej trevlig fin blogg! Blev alldeles tagen av din fina krans...har massor med rönnbär vid stugan o buxbom också...Men hur gör du ? Ha det gött Kram Gunilla

    SvaraRadera
  11. Måste instämma med alla andra! Vilken fin och härlig höstkrans. Jag vill också ha!! Ha en härlig torsdag! /Helena

    SvaraRadera
  12. Åh vad fint! Skriver upp rönnbär på min plocka-i-naturen-lista, för här är de sorgligt obefintliga!
    Vad roligt att du ville vara med och inspirera i min länksamling!
    Ha det fint! /Caroline

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥