måndag 4 april 2011

Påsken närmar sig...

...ja påsken närmar sig. Jag kan väl inte påstå att jag en fanatiker av påsken som
pyntar hela mitt hem...men en och annan roliga höna kanske och ett vackert påskris...
Så idag blev det första ägget klart....
ganska nöjd faktiskt...!
Tänkte göra ett gäng till och ha i påskriset...
...idag har jag också tagit första fikan ute på uteplatsen som min pappa hjälpte mej med ifjol....

...penséer, vita så klart...
Ha en skön fortsatt dag alla ni....
Kram Malin

5 kommentarer:

  1. Oj då så stiligt ägg ! Kommer att bli påskens stiligaste ris !
    Ha Det gott !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Ser härligt ut att sitta där med en macka.

    / Kia

    SvaraRadera
  3. Åh, underbart fint ägg du gjort! Stilrent och precis så fint och inte så påskigt:)

    Vilke härliga bilder från uteplatsen.
    Snygga möbler och fin plantering också!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Men åhh så mysigt det ser ut:)

    Må så gott
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  5. vad fint det ser ut! Härligt!
    Här har inte snön försvunnit ifrån uteplatsen, men direkt den gör det åker utemöblerna fram!
    Kram p.

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥