söndag 24 april 2011

Glad Påsk...

...önskar jag er alla....
har haft en underbart skön helg med barnen här, kanon väder, och fått gjort jättemycket tycker jag...
jag har sått alla mina blommor och de lilla grönsaker jag skulle...känns så skönt...
...helgen har mycket gått i bla målar tema...
jag har äntligen fått målat färdigt mina 3 lådor, som ska vara ute tänkte jag....men vet inte riktigt till vad än.
Det är likadana lådor som min vita från ett tidigar inlägg som jag har som tidningsställ...

...min dotter har också målat...
Hon har målat kaninburen, så idag har Lakrits fått komma ut i vårvärmen han med...
Mysigt tyckte han!!!!
Hoppas ni haft en bra helg...
imorgon ska jag försöka hinna titta in till er...
Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥