söndag 16 januari 2011

Färdigmålat...



...för denna gången...
och så här blev det...hade tyvärr ingen bra bild från hur det såg ut innan, men det var typ träbetsat...
och nu blev det vitbetsat...



...har väl inte riktigt än bestämt vad som ska hamna i den smala hyllan, men detta fick pryda sin plats just nu.
Gamla snapsglas i olika former...tycker jag är ganska fint...


...tex som dessa...


...dessa söta små tomtar fick jag av mina barn i julklapp 2009...
jag är så glad för dem, de är framme året om...
mina små turtomtar...

Många kramar Malin

 

7 kommentarer:

  1. Fint det blev! Slipade du mycket innan du målade? Har själv lite målningsprojekt på gång bla ett köksbord med någon slags lack och ett ekbord som jag vill måla vitt. Men jag gruvar mig... Ha en bra kväll! Kram

    SvaraRadera
  2. God morgon!

    Vad fint det blev!
    Jätte ljust!

    Jag gör mina college i Picasa programmet som jag har till min blog med!
    Väldigt smidigt!

    Ha en fin måndag1

    Kramar Sirpa

    SvaraRadera
  3. Snyggt med vitt !! Det passar ju alltid och färgsättningen sköter ju andra grejer man har i rummet. Ha det gott // Eva

    SvaraRadera
  4. Vit målfärg kan göra såå mycket! Häärliga bilder från trädgården - ett paradis!

    I väntan på våren...
    Kraam/Pia

    SvaraRadera
  5. Ja tänk vad lite vit färg kan göra! Förstår att du har tomtarna framme året om - de är för gulliga:)
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  6. Så ljust o fint!

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  7. Hej igen! Vet du vad? Nu har jag satt mamma på att måla om det gamla furubordet och jag tror att det blir fint! Skönt med hjälp... Kram

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥