måndag 1 november 2010

En fin höstdag...

...och då hamnade vi i Skäralid...
Underbart vackert en stilla höstdag, luften kunde vara lite klarare, men man kan inte få allt...

...alla löv är så vackra...har säkert sagt det förut...
....och massor med löv!
Verkligen bra för själen!

Sen en liten incident som hände igår...på något vis hade det tagit eld i mitt badrumsskåp,under vasken.
En hårskummsflaska explodera, och hela badrummet var rökfyllt....
himla tur vi var hemma.
Vet inte om någon liten gnista från tändstickan har tagit sig dit in på något vis,
 men fruktansvärt obehagligt...
Men jag har fått vädrat och storstädat toan i dag i alla fall.
Ska bara få ordnat ett nytt avloppsrör med till vasken...


Ha en fortsatt bra måndag!
Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Men oj! Tur som sagt att ni var hemma och att ingen skadade sig!
    Väldigt vackra höstbilder! Du får njuta av dem istället!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Malin! Jag satt och tittade på äldre inlägg på din fina blogg och såg då ett gräs som jag också har och som jag tror är diamantrör, Calamagrostis brachytrica. Fina höstbilder förresten!
    Hälsningar
    Katarina

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥