fredag 6 juni 2014

Tusen Trädgårdar...2014



...ja det närmar sig med stormsteg den 29 juni...
har i några år varit sugen på att vara med och ha öppen trädgård, och i år 
har jag anmält mej och ska vara med i Tusen Trädgårdar...


...än är det lite fixande kvar. Eller ja det är egentligen mycket, för man har 
ju hur många idéer som helst, men ibland får man lägga band på sig och ta
vad man hinner...


...i växthuset igår har vi...
olika sorters tomater, melon, gurka, ett helt gäng med olika sorters 
chili...bla.


...loppisfynd...
jag föll för de ditekt...och nästan skamligt billigt...20kr för båda... :)


...rostigt ligger mig även det varmt om hjärtat...


...detta fina växthus fick jag av mamma härom veckan...
såå rätt i min stil...

Jo en sak till....
Är det någon med en jag som inte kan ändra typsnittet inne på mallar och avancerat???
Vad gör jag för fel?

4 kommentarer:

  1. Nå har jeg kost meg i hagestuen din!! Så fint!

    SvaraRadera
  2. Så spännande, fast det verkar lite nervöst att ha massor av folk i trädgården... lycka till.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Så flott blogg du har. Og du lager så mye fint. Jeg har lagt meg som følger via bloglovin og gleder meg til å følge deg. God helg!

    SvaraRadera
  4. En härlig trädgård. Gillar betongen och de lite mer råa materialen. Kan passa på att tipsa om en underbar solcellsbelysning i aluminium. Laddar på dagen, tänds i skymningen med reducerad effekt och lyser upp fullt när någon närmar sig. Ger ett riktigt härligt ljus som sommarnätterna ännu ljusare. Helios solcellsbelysning

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥