fredag 27 september 2013

ljus...ljus...


...i samband med att jag köpte tomteformen, köpte jag ljusstaken för fem värmeljus...
den blev helt ok...men jag blev lite besviken på formen...
och det är inte första gången som jag är det på panduros formar... :(


...den är liksom lite svängd....
men ah kanske inte gör så mycket...



...det blev även detta andra gjutit...
en snabbsväng med betongen...


...här en slända...
inte bestämt om det blir ett hampasnöre runt upptill...eller 
bara som den är...?


...även ett par till för de lite större värmeljusen...
men här ska det lite text på...

Hoppas ni får en bra helg...


3 kommentarer:

  1. Det er så utrolig fint det du lager i betong. Selger du i Norge ? Jeg elsker betong :)

    SvaraRadera
  2. Du gör så fantastiska saker i betong!
    Jag gör oxå en hel del i betong och dina alster har verkligen inspirerat mig på sistone.
    Gör du några formar själv?
    /Jenny

    SvaraRadera
  3. Helt underbart, varför kan inte jag... ger upp för fort.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥