onsdag 17 april 2013

hundvakt...

...ja idag är det full rulle hemma hos oss...
jag passar en liten goding som den här...
...den är verkligen som att ha små barn på nytt...men visst är hon söt...


...ute har våren börjat med stormsteg här nere i Skåne nu...
och det är underbart!


...jag är ju så svag för de små penséerna, men denna kunde jag inte motstå...
visst är den vacker med sin kräppade kant..?




...detta hjärta har legat ute i vinter (dumt nog...) och blivit lite 
tilltuffsad, men lite säckväv i och en pensé så funka den ....

Nu ska jag slappa en stund i soffan, innan Wega vaknar och 
det är fullt ös igen...
Ha en bra onsdag...



3 kommentarer:

  1. Otroligt fina panseer!
    Ha en bra soldag idag,Karla.

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder du bjuder på och en så söt liten Wega, fullt ös förstår jag! Ha en fin kväll! Kram Iréne

    SvaraRadera
  3. En underbar pensé, färgen är fantastisk, finfint.

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥