lördag 9 mars 2013

...betongen är viktig...


...livet går upp och ner...
och även så ens intresse...
Just nu är betongen en stor vit för mej...
ideérna verkar inte ha något slut...och det är så inspirerande...


...denna ska i början på veckan bli skickad till Luleå...
hoppas den kommer till glädje där den flyttar in...


...även blivit ett ljusfat till, för blockljus...
snarlikt en del andra jag gjort....men ändå sin egen!
även här kanske det kommer komma på någon text....


...annars ganska enkel som den är...


...en liten ljuskopp...
Du är Speciell...

Hoppas ni får en bra helg...
själv är jag ledig!!!

6 kommentarer:

  1. Du har massor av fina hant verk här i bloggen. Jag tycker mycket om ljuskoppar och andra ljus hållaren.

    SvaraRadera
  2. Superfint med det runda ljusfatet. Ljusstaken med text som ska iväg till Luleå är så fin, duktig du är.
    Hoppas veckan blir bra
    Kram Ninna

    SvaraRadera
  3. Å så fina betong saker, nu får jag dra igång känner jag när jag ser allt du gör! Ha en fin kväll! Kram Iréne

    SvaraRadera
  4. Du gör så fina saker...och ger så mycket inspiration att jag ska ge mig på att gjuta fler saker...TACK !!!

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  5. Hur gör du hjärtat på fatet, även texten på ljuslyktan?

    SvaraRadera
  6. Hur gör du hjärtat på fatet, även texten på ljuslyktan?

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥