söndag 24 februari 2013

Längtan....

 
...ja längtan efter vår, trädgård, nya projekt, värme, sol.....
ja jag skulle kunna räkna upp hur mycket som helst...är så oändligt stor just nu...
 
 
...penseér...taklökar...att få inreda ute...
 
 
...tom tulpanerna längtara jag efter...(fast de inte är mina favoriter...)
 
 
...växthuset...så skoj att börja fylla det, och se allt som kommer upp i rabatten
utanför som jag gjorde i fjol....
 
 
...plantor att driva upp...
 
 
...gjuta betong, är även det mycket trevligare när solen skiner...
och man kan ha dörren öppen...
(utan som idag att det blåser halv storm, och snöar...)
 
 
...nåja, den kommer väl i år med....tålamod...ja det är väl inte min
starka sida precis....
Hoppas ni haft en bra vecka...?
Själv har jag varit ledig nästan hela veckan och myst med mina barn...
fast de börjar bli stora, så kan man behöva mysa med dem, och det vi haft denna
veckan är kvalitetstid....mmmmm mysigt!
 
Hoppas ni får en bra vecka, ni som har lov nu...själv är det jobb för hela slanten...(suck)
ska försöka hinna blogga lite flitigare än på sistone...
 
 

2 kommentarer:

  1. Jag längtar också för fullt nu när vi under denna helg fått smaka på plusgrader, sol, fågelsång och takdropp...=)

    Ha det bra !

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  2. Javisst längtar man till vår och sommar.
    Kram Agneta

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥