söndag 26 augusti 2012

loppis....



...loppis, loppis...ja loppis har det varit denna helgen...
ja nu var det längesedan jag var på loppis, men denna helgen
blev det både lördag och söndag...


...detta var vad jag fynda i går...
åhhh det är så skoj!


...en liten lykta...kunde först inte bestämma mej vad jag tyckte om den,
men jag gillar den mer och mer...
för ljuslyktor har jag ju inga.... ( eller hur?!)


...en skomakarlampa...tror den ska hamna i köket...
eller i hallen....


...och så klart lita annat smått och gott...

idag blev det med lite grann...
fler lerkrukor...går åt lite nu när jag gjuter alla mina ideér...

...ja och en gammal köksstol, men den återkommer jag 
till vad jag ska ha den till.....
Ha en bra start  på veckan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥