torsdag 8 mars 2012

Förändras snabbt....


...ja det gör det....
i tisdags var det vår, och igår var det sol men lite kallt och blåsigt...
och i morse vakna men till några cm snö och det snöade fortfarande....
och nu skiner solen igen, trots att det är nollgradigt....
Nåja, häromdagen upptäckte jag denna stackars taklök som hade blivit inkappslad i is....
ja det är faktiskt inte bara en vattendroppe, utan is....


...visst kan det blir vackert av vatten...?


...men jag gillar ändå detta bättre, dessa tog jag förra veckan....
de sträcker sig så efter solen....mmmmm


...denna lilla krabat har övervintrat ute...
och ja Camilla, nu börjar snart betongsäsongen....
jag har en hel del ideér vad jag ska hitta på för nya saker....
Spännande....

Skön kväll på er....


2 kommentarer:

  1. Ja du, det är samma väder här.
    Men dom säger att det ska bli
    varmare efter helgen, det tycker
    jag att vi håller tummarna för.....
    Gillar din härliga Krokus-bild!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Vädret växlar men än så länge har vi inte fått nån snö här. Nu kan den hålla sig borta tycker jag!
    Min betonggroda har också bott ute i stenrabatten. Tror han är kvar, om han inte hoppat iväg för att värma sig.

    Ha en toppen fredag!
    Kram Kia

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥