lördag 12 november 2011

inför hantverksutställningen....


...ja inför hantverksutställningen till helgen som kommer
har det pysslats...igår hade jag en hel dag hemma för mej själv....
och då gav jag mej tid att pyssla....
Kan ha vansinnigt svårt att prioritera mej den tiden...jag ska bara...ja ni vet tvätt, dammsuga diska, plocka undan......ja listan är oändlig, och sen finns det ingen tid kvar till mitt....



...men igår fanns denna tid...jag fick förberett en del till hantverksutställningen i Snogeröd nästa helg.... Bla annat har det blivit en ny strut, denna med ståltråd runt så att man skulle kunna ha ett värmeljus i den....men igår blev det mossa ( så klart...) och taklök....



...kommer fler bilder i morgon....
nu ska jag fortsätta pröva en systemkamera som jag kanske ska köpa, av goda vänner...
Sååååå skoj!!!!

6 kommentarer:

  1. Så kul att var med i en hantverksutställning... Du gör så fina saker, betong är ett underbart material.
    Jag har lånat L:s systemkamera Nikon D 300, den är väldigt bra. Men min Fuji x100 fungerar otroligt bra, ganska liten men med många finesser. Blir bra bilder inne utan extra ljua.

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Oj, så mycket vackert av betong du har här och fina foton! Hit lär jag återvända... :-) Har nyss påbörjat min "betonggjutarkarriär" så det är perfekt med inspiration :-)

    Ha en fortsatt fin helg!
    Annika

    SvaraRadera
  3. Så mycket fint du gjort och så kul att få ställa ut på hantverksutställning, spännande!
    Kul att få prova systemkamera, jag köpte min i somras och har inte ångrat mig, är supernöjd! =)

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Vad kul med hantverksutställning, och att få ställa ut alla dina fina grejer. Som du säger det kommer alltid en massa måsten i mellan allt roligt man vill göra. Jag hoppas jag i vinter ska få tid över att gjuta i betong, jag blir sååå sugen när jag ser dina fina grejer. Struten med mossa och taklök <3. Vad använde du för mall/form för att göra den?
    lycka till med allt / Mari

    SvaraRadera
  5. Hei Malin:)
    Fantastisk...complimento...!!!!
    Skulle ønske jeg kunne besøke din handverksmesse...det må bli veldig bra:)
    God søndagkveld:))

    SvaraRadera
  6. Wow...Underbart vackert ♥...

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥