fredag 23 september 2011

Här är jag.....


...japp här är jag...
denna veckan har varit fullt upp med jobb, träningar, läxor och skola....
men nu är jag här igen....
Var i tisdags med en väninna i Lund och gick och strosa och fika, så mysigt...
men då stack jag in om på Panduro och köpte lufttorkande lera...
Fick en sådan inspiration av Annelie med bloggen Zinkhjärtat  och hennes fina hjärtan...


...jag pröva häromdagen, kul, men torka fort så inte helt lätt tyckte jag...


...jag gjorde en del tags...tänkte kanske kunde hänga på ljus kanske till jul...tex...


...så blev det något hjärta med...


...ja jo så blev det ju detta lilla livet..han har inte fått fast sina armar och ben än...
lovar visa honom när han är klar...


ha en skön helg, mina vänner....

11 kommentarer:

  1. Vad mycket fint du har åstadkommit!
    Dina tags blir fint att hänga på ljusen framöver:)

    Trevlig helg!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Vilka fina tags du gjort Malin!

    Ha en trevlig helg!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  3. Jättefina tags som du har gjort.Vilken rolig ide den måste jag prova. Tack för att du delar med dig!!

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  4. Underbart,underbart vilka fina saker...

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  5. Vilken fin blogg du har, hittade din sida när jag var inne på Evas pysselsida. Hit kommer jag tillbaka.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Jättefina tags :)
    Du har en jättefin blogg och pyssel hörna :)

    Ha en skön kväll !
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Vilka finisar du gjort!!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Fina.
    Bra pysselhörna du har. Jag brukar också hitta pyssel som jag glömt bort att jag har när jag börjar kolla runt i lådor och så. Men det är kul.

    Kram Kia

    SvaraRadera
  9. Hej Malin !

    Jättefina tags ... och din STOL ... den är jag ritkigt avundsjuk på ...den kan du verkligen vara stolt över .... superfin !!

    Ha det så gott under veckan !
    Kram/Isa

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥