lördag 23 juli 2011

bloggtorka....


...ja jag har haft total bloggtorka, inte ens haft lust att blogga...
jobbat en del, men nu är det bara i morgon kvar, sen är det 4 veckors semester...
och då hoppas vi på att vädret vänder. För just nu är det mycket regn det kommit i Skåne...
Tänkte jag slänger iväg en bild på mej själv med...ja si så där, men detta är ialla fall jag...
ni ser även att det (tyvärr..) inte är det mest avancerade kamera jag har, men det funkar...

...jag har även varit i målartagen igen...
3 loppiskorgar har blivit...ja ni kan ju gissa....


...ja visst vita...
hamna nere i mitt målade vitrinskåp, även det ifrån loppis...

Ha det bra..Kram Malin

5 kommentarer:

  1. Kul med en bild, fina du!
    Vad snygga korgarna blev och jag målar i stort sett varje dag nu. Senast lite en hylla. Du kanske kan ge råd ang en hylla/skåp jag köpt. Tror jag ska ha den som den är nu i början.
    Andra förslag?

    Hoppas bloggtorkan ger sig, ibland har man inte lust att blogga bara...
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Känner igen mig i din beskrivning, ibland finns inte lusten där att blogga men vips så är den tillbaka igen! Önskar dig verkligen en skön semester och att solen lyser på dig. Nu vill vi ha soooool! Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Jag blir verkligen inspirerad när jag ser din betong. Där har vi ett gemensamt intresse! och man vet ju aldrig vad som händer med den, det är ju en del av charmen med betong.
    Ha det gott/sussa

    SvaraRadera
  4. Har varit inne och kollat din blogg, misstänkte att det var bloggtorka... Kul att du är tillbaka, ha en skön semester.

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  5. Bloggtorka haha... Ute är det ingen torka precis! Inte i Skåne i allafall! Viklen fin kamera samma här.
    Hoppas du får en skön semester och många stunder att gjuta och njuta.
    Kram Agneta

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥