lördag 30 april 2011

Nu bara sprudlar allt iväg...

...min brudspirea är helt underbar just nu, och doftera ljuvligt...
visst är den vacker, ja så är det förståss vita blommor.... (hi hi hi...)



...här min ena pallkrage, med bla roccula, jag vet att det nästan är omöjligt att se, men de första har
kommit upp...precis till vänster om hunden.....
lika facinerande varje gång det tittar upp något ur jorden....

...även snart dax för rabarbekaka...de har blivit så stora, och naturligtvis blir det
gjutna rabarbeblad av bladen....lika kul det.
Ha en fortsatt bra valborg
Kram Malin


5 kommentarer:

  1. Men du vad våren har kommit långt hos dig! Nu har jag hittat laddaren men fortfarande saknas en hel massa saker. Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar brudspirean! Vår har fått lite, lite grönt på sej !
    Trevlig 1 maj !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  3. Men så långt allt har kommit hos dig..häärligt..:)

    Önskar dig en fin söndag
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara bilder!!!! Så vackert! Älskar alla dessa vita blommor som står i full blom nu. Har både ett vackert blommande päronträd och spirea i trädgården nu och njuter :)

    Ha en fin kväll!
    kram
    Anna

    SvaraRadera
  5. Ser väldigt härligt ut och återigen får jag ett sting av dåligt samvete över att jag inte kommit längre i den egna täppan..:)

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥