tisdag 1 februari 2011

Tappat stinget....

Hej kära bloggare...har varit tyst på min sida sista veckan...men min gnista har helt varit försvunnen för ett tag.
Och jag vet att jag sagt det förut, men tiden räcker inte till...tonårsläxor tar sin lilla tid,  och allt annat med för den delen.
Vet inte riktigt vart min tid tar vägen...men det ändrar sig säkert igen....


...idag har jag i alla fall varit ledig...ja  från jobb i alla fall (ler)      
men jag har hunnit sola, varit hos frissan, fikat med en väninna, läst kemiprov med sonen och varit med dottern på handbollsträning...ja det var den dagen...














...annars när jag har en ledig dag så brukar jag tillbringa lite längre tid i min säng, som är en bäddsoffa...
helt okey faktiskt....och ganska mysigt att bädda ut i tid om kvällarna och titta på tv från sängen....mmmmm


...Ha en fortsatt bra kväll...och missa inte bygglov om en halvtimme...
Kraam Malin

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Ja ibland orkar men helt enkelt inte med allt! Förstår att du har fullt upp. Har själv 3 barn så jag vet. Det är ju så viktigt att finnas till och hjälpa när det behövs!
    Hoppas att du får ork och inspiration tillbaka snart:)
    Du har hunnit med riktigt mycket idag. Skönt att hinna med en fika också:)

    Ta hand om dig!
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  2. Tack snälla för dina fina ord:)
    Ser jättemysigt ut..förstår att de är skönt
    att krypa ner där på kvällen..;)
    Må så gott
    Kram Susanne

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥