lördag 22 januari 2011

Helt galen....

...ja det är jag...jag vet, och det visste säkert ni redan...
Jag hittade penséer idag när jag var och handla...ja jag vet att det både fryser och är tidigt, men jag kunde inte motstå att köpa en bara...(ler)

Jag har varit en dålig bloggerska på sistone, men tiden har inte räckt till, efter att jag jobbat 10 dagar i stöt.
Men nu har jag helgen  fri...idag har det blivit lite rensning vid mitt skrivbord bla...finns det någonstans där det så lätt blir rörigt och saker som inte ska ligga där, som vid skrivbordet???
Men tyckte jag fick lite bättre ordning i alla fall...(bild kommer senare...)









...var även ute en stund och tog lite bilder....
det ligger fortfarande snö här och där, men knopparna är så vackra med sin röda färg...minns faktiskt inte vad busken heter....men det kanske ni vet?????
Min lilla penséa hamna på trappan :)
Massa kramar... Malin

4 kommentarer:

  1. Men det är väl typiskt SKÅNE !!! Där är våren mycket före alla oss andra ! Jag säger bara GRATTIS och längtar. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Oj! Nu förstår jag hur långt ifrån varandra du och jag bor... inte en chans att man skulle kunna ställa ut penseer här (de finns inte heller att köpa å andra sidan) Visserligen är de tåliga, men jag tror inte att de pallar -15 grader. Men nu får jag ju lite hopp om att våren någon gång även kommer till mig...

    SvaraRadera
  3. Du gjorde helt rätt som köpte en pensé! De går ju att ha inne även om de blir lite rangliga.... Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej,

    Jag kan inte hitta din mailadress nu, skulle vilja beställa några halsband...

    /Ann-Sofi (Sofiero Gård)

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥