måndag 6 december 2010

Backebos egna små tomtar....

...ja det är dessa små marsipantomtar....
väldigt enkla, men sööta!
Färga marsipan med röd hushållsfärg, och sen tog jag faktiskt färdig kristyr på tub...
som sagt, enkla men jag gillar dem...
har en annan på gång, ska se om jag hinner i morgon förmiddag
att göra den....
...mina hamna framme, så jag tror inte de är vidare goda att äta till jul (till min särbos förtvivlan...)

...igår hade vi lita julpyssel till...
min dotter baka ett eget pepparkakshus, jättefint!
Men det blev lite över, så det hamna på väggen i hallen...
Ha det jättebra,,, kram Malin

3 kommentarer:

  1. Vad duktig du är att göra marsipan figurer. Tomtarna ser charmiga ut!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är att göra marsipan figurer. Tomtarna ser charmiga ut!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥