lördag 20 november 2010

första dagen på julmarknaden....

...ja då var första dagen gjord på vår lilla julmarknad i Snogeröd....
det gick jättebra...1000,- drog jag in (ler), skitkul!
Det var faktiskt ganska mycket folk, ja allt är ju relativt....

...nästan alla mina ljusstakar gick åt...

...små hjärtan, stjärnor och nallar försvann en del med....
nu ska jag sätta mej och sy lite fler sydda hjärtan till i morgon, för det finns bara 4 kvar...
Ha en mysig lördagskväll, ses säkert i morgon...
Kram Malin

4 kommentarer:

  1. Men ÅHH vad jag hade handlat av dig om jag varit där..... Jättefina grejor!
    Välkommen som följare hos mig!!

    Kram Git

    SvaraRadera
  2. Hej! Du har gjort fina och vackra ting. Gillar bloggar som inspirerar!
    Sätter din blogg bland mina favorit inrednings-bloggar.
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  3. Hej!!
    Vad kul att du hittat till mig;o)
    Jisses, vad flitig du är!! Massor med fina saker!!
    Du kan bara googla på snoweffect och följa anvisningarna, så snöar det snart på din fina blogg!! Det kan dock bli lite trögt för en del besökare....Tror det är om man har en äldre dator..

    Kram Malin

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥