onsdag 27 oktober 2010

Förändras snabbt...

...ja vädret kan verkligen förändras snabbt...igår en underbar höstdag
och idag ett fullständigt hellregn ( eller ´daarajn´)som vi säger här i Skåne...
Tänkte idag lägga in lite inomhusbilder med tanke på vädret...

...och då förstås på mina nyinköpta kuddar.
Jag är jättenöjd med de, lite varma nu när julen står för dörren, ja strax i alla fall.
Lita allmoge...ja jag gillar dem!


Och så blev det tre tvättkorgar, kanon, handtag så de är lätta att bära med sig ut i tvättstugan.
Kanske gör det det lite roligare att tvätta...!
Jag skrev ut lite kul lappar, på datorn, för vad de bör innehålla , bara hoppas att detta följs... ;)

Tack alla som glimtar in till mej, blir jätteglad!'
Kram Malin







1 kommentar:

  1. God Morron!
    Vad mysigt du har det!
    Dina kuddar var superfina, helt i min smak....
    Gillar också allmoge!

    Hoppas att du får bättre väder idag!
    Kramn Therese

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥