fredag 22 oktober 2010

En mörbulltad bloggare....

...det är jag...efter att i onsdags varit uppe på vinden på jobb för att hämta ner några korgar till exponering i butiken, dålig koll vart jag skulle trampa och trampa där som var bara gipsskivor och rasa genom golvet och ner på lagret i betonggolvet...2,5m.
Men hade änglavakt...landa på ena skinkan/låret, fick en gigantisk lårkaka och en öm armbåge och underarm...men inget brutit, och vad är då det om man tänker vad som kunde hänt om det hade stått något där nere jag kunde landat¨på....
Är väldigt öm lite här och där och väldig tränigsverk i framför allt mina armar....
Men nu är jag tillbaka igen, dock lite öm....

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Men oj det lät inte bra. Hoppas du käner dig bättre.

    Ha det gott kusin
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Det lät inte bra, hoppas att du snart känner dig piggare!

    Ha en sköön lördag!
    Kram Therese

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥