måndag 18 oktober 2010

Arg....



...det blir jag som idag, då jag ska lämna min grabb vid bussen där min cykel, som han cyklar på till och från bussen, skulle "stått" kvar från häromdagen ....om det inte var så att någon tagit den....grrrrrr!
Blir så himla arg när man inte vet vad som är ditt och mitt....
Då är det tur att det finns Blocket. Där hitta jag en för 550,- , lagom pris om den försvinner igen. 
Ska hämta den i helgen....och då är den MIN!
Nå nu för det vara färdiggnällt om den....
Har tagit lite höstbilder....mycket löv är det....
...här är min infart och mitt lilla hus, mitt och mitt, jag hyr det faktiskt bara, men har världens snällaste hyresvärdar tror jag....
när jag satte mej med detta inlägg hörde jag att min hyresvärd kom och samla upp en massa löv på infarten och en del i trädgården....det är lyx.
Men där finns till mej med...
Tack för att ni tittar in, lämna gärna en kommentar....
Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Ja tyvärr ibland har man tur och ibaland otur. Men jäkla trist med din cykel.

    HA det gott
    Kusin vitamin
    Anna

    SvaraRadera
  2. Förstår precis din ilska över cykeln! Min dotter bor i Uppsala där hon lånat min cykel som blev stulen. Nån vecka senare såg vi den och jag tog faktiskt saken i egna händer o stal tillbaks den!! Vet att man inte får.....

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥