torsdag 23 september 2010

Julpyssel närmar sig....

...det har varit lite tyst på min sida sista dagarna. Det har varit mycket runt omkring, och tiden räcker inte alltid till.  Barnen har en del aktiviteter, sen är det att städa, läxor...ja ni känner säkert igen det....
..nå  julen närmar sig, blev jag påmind om, när de ringde häromdagen och undra om jag ville stå på Snogeröds Julmarknad i år med...."Javisst, klart jag gör..." Kul!
Det är en väldigt liten julmarknad, men charmig, för att det mestadels är folk härifrån bygden...
Hitta lite bilder från i fjol...detta är mina små tändsticksaskar..(skit)kul att göra...
...dessa små änglar gick som smör i solsken....
är ju ganska svag för änglar!
Detta hade jag på bordet i fjol...lite av varje, får väl se vad det hamnar där i år!

Kram och ha det gott....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥