fredag 26 april 2013

Mmmmm vad jag njuter...


...jag njuter sååå av allt som händer ute nu...och det
lustiga är att det på något konstigt vis, är roligare att städa inne med, när man får helheten fin...
ute och inne...


...min kaprifol är i full gång...
vet att den var ganska tidig ifjol med...


...min kaprifol har jag bakom mitt singer bord...


...den gamla stolen som i fjol fick ett hål sågat i sitsen, 
blev som vi misstänkte lite sliten, och tålde väl inte vintern riktigt, 
men vad gör det...den hänger ihop och fick lite extra charm...



...i det stora rabarbebladet har jag satt blommor igen...
piggar upp så, tycker jag, med lite små stilleben...

...må gott!

1 kommentar:

  1. Tittar in och öskar dej en "sköna-maj" kväll.

    Kram från Helen

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥