lördag 26 februari 2011

Lördag....

...igen, vart tar veckorna vägen????
Här nere har snart hela sportlovet gott....och lillasyster har varit sjuk mest hela veckan med feber och förkylning...så är livet. Hennes kalas blev det inget med heller, efter att det går magsjuka hos gästerna (isch......vill vi inte ha)...
Men idag har jag och barnen varit med vänner och badat på äventyrsbad, alltid kul!

Köpte mej en ny tidning häromdagen...(trots att jag har sådana så jag skulle kunna läsa en om dagen ett helt år tror jag...ler)...nåja det gjorde jag i alla fall. Gillar Hem ljuva Hem, inte så dyr som många andra, och de dyra tycker jag ibland det är så himla mycket reklam i....

Måste också berätta att våra finkar Mikaela och Micke ifrån tidigare inlägg har gjort sig ett rede i matskålen och ligger troget och ruvar 2 små ägg...snacka om kärlek vid första ögonkastet...
Ha en mysig lördagskväll....
kram Malin



5 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag köpte samma tidning som du igår! Den var trevlig med många konkreta tips tycker jag. Fin framsida är också ett plus! Mina barn får 2 dagars sportlov nästa vecka. Jag jobbar extra på fritids och där är det alltid öppet men lite skidåkning ska nog hinnas med. Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt med ny tidning! Jag har några som jag prenumererar på. Har inte hunnit läst dem ännu.
    Ja, här är det oxå sjukt.
    Färkylning med hosta och feber, trist!!

    Såg att du blivit följare, vad glad jag blir:) Nu är jag det hos dig också.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Den tidningen har jag inte provat.
    Ska bli!
    Man vill verkligen ha vår NU.
    Kul med lite kärlek hos pippingarna.
    Trevlig söndag kram Tina

    SvaraRadera
  4. Den var bra tidningen! Läste den i soffan till morgonkaffet i morse. Var runt på din blogg igår och kollade in dina underbart vackra saker i betong! Hoppas på att få se mer framöver ! Jag blev så imponerad att jag bestämde mig för att ge dig en Award som finns att hämta på min sida. Många Kramar Anna

    SvaraRadera
  5. Man bläddrar o bläddrar så här års i tidningar!O längtar ut hela tiden :-)Jag lägger oxå till mig som följare!Hoppas få se mer betong gjuterier av dig så småningom!
    Kram från mig!

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥