lördag 1 januari 2011

Ett gott nytt År, 2011...



...det önskar jag er alla...
År 2010 är slut och ett helt nytt, orört år står famför oss...
2011 här kommer vi...!
Jag tackar alla er som varit inne på minblogg och för de fina kommentarer jag fått.
Mitt bloggande började ju inte förrän i augusti 2010, så jag har stora förhoppningar på 2011, har upptäckt att det finns en jättevärld där ute i blogglivet...hittar ständigt nya underbara bloggar, och lär sig hela tiden en massa nytt...



(denna fina ställning att samla ved i har jag nyligen fått gjort, av min morbror....
jag är jätteglad för den...)


...SÅ NU ÖNSKAR JAG ER ÅTER
EN JÄTTEGOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET!

Nyårskramar Malin



2 kommentarer:

  1. Mysigt att kunna ha ved inne! Önskar mig något att kunna elda i.... Ha en god fortsättning! Kram

    SvaraRadera
  2. Så mysigt du har det Malin! Tända ljus är underbart. Vår öppna spis går inte att elda i, men till våren skall vi fixa detta. En kassett blir det nog:-)

    Jag vill också önska dig ett härligt Gott Nytt År, kram H.

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥